Kalix

Idag är jag sinnessjukt trött. Sådär trött att man misstänker att kroppen slutar att fungera i protest. Jag kan knappt tala. Koncentrationsförmågan är obefintlig och fokuset är ett minne blott. Tröttheten är sviter efter tiden i Kalix. Men även i kombination med flera nätters svårigheter med att sova. Men jag måste sova, helst nu, helst igår...
 
Provade Vassholmens fantastiska varmrökta lax under tiden jag var i Kalix. Den var utsökt! Rekommenderar alla som kan att äta en sådan innan sommaren är över. :)
 

Kommentarer
Postat av: Eva Strand

Vill ju att du ska vara utvilad när du varit hos mig <3

Svar: Haha, men ni snarkar för högt för det. ;)
kattisjakobsson.blogg.se

2013-08-07 @ 22:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0