Inaktivitet

Bloggen lider av inaktivitet. Tror det beror på att jag inte tillåter mig att vara så personlig via bloggen. Jag tillhör faktiskt den genren som inte totalt vill hänga ut sig på sociala medier. Av diverse olika anledningar. Men jag ska försöka anstränga mig mer. Samt tillåta mig själv debattera tankar här. Om än de inläggen blir jobbigare att gå igenom än en bild och någon textrad. Men de som känner mig vet att jag är mer än någon textrad. Jag är en funderare och grubblare. Och för att jag skall hålla liv i denna sömniga blogg måste jag tillåta denna grubblande personlighet få ventilera här. För er som vill ha lättsammare, och tätare uppdateringar, finns jag på Instagram - kattisjakobsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0