Lista

JAG ÄR - mig själv i alla lägen
JAG GRUBBLAR - över allt och inget
JAG HÖR - surret av mina kollegor som pratar i telefon
JAG SER - Min dataskärm
JAG VILL HA - nya skor
JAG ÄR - lite trött

JAG LÅTSAS - att jag är utomlands när jag inte kan sova
JAG KÄNNER - alldeles för mycket ibland
JAG OROAR MIG - för att jag på dödsbädden ångrar hur jag valt att leva livet
JAG GRÅTER - alldeles för ofta. En gång grät jag för att en tjej och en kille återförenades i en puss på tunnelbanan. Totalt okända personer för mig. "Men det var ju så fiiint"
JAG ÄR - alldeles för ärlig ibland

JAG FÖRSTÅR - inte hur de kan vara såhär kallt i juli!
JAG SÄGER - "God middag och välkommen till" alldeles för ofta..
JAG DRÖMMER - stort
JAG FÖRSÖKER - nå mina drömmar
JAG HOPPAS - jag dör nöjd
JAG ÄR - ambitiös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0