Water marble nails



Nu när jag har fått hem kurslitteraturen borde jag börja göra några skoluppgifter. Dessvärre besitter jag den lite självdestruktiva betingelsen om att skjuta upp allt sånt för att få en andel press över mig. Jag har alltid fungerat så, skjutit upp de jag måste göra till sista stund, då jag istället måste sitta dygnet runt. Men ack vad jag kan prestera då.. Så istället får att plugga igår kände jag ett starkt behov för att pröva denna manikyr-form. När naglarna var klara var jag ju givetvis tvungen att prova om tekniken fungerade på saker. Glas funkar inte. Men kanske på plast om man förfinar tekniken lite. Och vips var det kväll och hela pluggdagen var inte fylld med det minsta pluggande..


Kommentarer
Postat av: Eva Strand

Shit vad snygga,du ska få berätta hur man gör!

2012-02-03 @ 13:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0