Första dagen i Prag

Sitter på mitt "alldeles för dyra" hotell ikväll. Är trött och tänkte ta det lugnt ikväll för att hinna utforska mycket imorgon istället. Tröttheten är nog en kombination av nattens få sovtimmar, och en emmotionell trötthet. Helt enkelt var det inte att lämna Johan och katterna hemma. För att själv komma till en stad utan någon att prata med, eller utan ett hotell att fara till. Men när jag väl tog mig in till Prag försvann mycket. Jag klarar mig ju faktiskt ganska bra på egen hand.

Mitt första intryck av Prag är väldigt gott. Men då bor jag och har enbart rört mig i de delar som skulle kunna liknas med Sthlms vasastan eller östermalm. Så viss reservation för ändring i samlat tycke kan tänkas uppkomma under morgondagen.









Lite blandade bilder från idag. Några på hotellet, men mest från mina timlånga strospromenader här runtikring. :)

Kommentarer
Postat av: Eva Strand

Så skönt att se dig på bild,och att allt går bra :) Var rädd om dig goa Katrin <3

2012-04-03 @ 22:58:58
Postat av: jenny

är riktigt imponerad att du vågar ge dig ut på egen hand! :)

2012-04-04 @ 17:35:34
URL: http://jennytingvall.devote.se
Postat av: pappa

gillar att du är så stark, ha kul dottern min.

2012-04-04 @ 21:45:41
Postat av: Katrin

Tack för alla snälla kommentarer!

2012-04-05 @ 22:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0