Söndag

Bloggen lider av dålig uppdatering, och min mor har börjat gnälla. Och eftersom jag är en så duktig dotter lyssnar jag till detta och gör en uppdatering. Igår var vi ett gäng och käka på Vapiano, sen såg vi Jägarna 2, och efter det tog vi några bärs. Men dessvärre är jag krasslig i helgen, febrig och lätt förkyld. Gårdagen var egentligen endast ett kämpande mot klockan. For gladeligen hem till sängen, när klockan var nog pass sent för det.

Jag kanske gör en bättre uppdatering någon annan gång. Nu ska jag mysa i ett täcke i soffan resten av kvällen.


Kommentarer
Postat av: Eva Strand

Ha haa så menade jag inte;) Men jag tycker ju det är så roligt när du skriver<3 krya på dig älskade barn!<3

2011-09-11 @ 22:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0