Jag har konstiga prioriteringar

Är i slutet av en tentaperiod. Fick en hemtenta i Torsdag som ska lämnas in imorgon. Världens tråkigaste tenta ever..
Iaf gör jag väldigt tvivelaktiga prioriteringar när jag har tenta.

Saker jag ignorerar under tentaperioder:
- Duscha(Under denna tentaperiod på 6 dagar har jag duschat 1 gång!)
- Sminka mig eller kamma håret. (Är assnygg och fräsh!)
- Laga middag
- Motion
- Friskluft(har inte varit ut genom dörren sen i torsdags)
- Städa

Denna tenta har jag prioriterat:
- Festande & vindrickande
- Att grilla en majskolv till frukost
- Se serien modern family varje dag(bör tillägas att jag inte följer den annars)
- Att spela guitarhero
- Se nyhetsmorgon bara för att se vad Blondinbella gör där, sen råkade de ju handla om skor direkt efter. Så jag prioriterade att se de också.
- Facebook
- Alla bloggar jag läser.

Känner att mina prioriteringar är lite skeva kanske. Hehe


Observera min avancerade tentateknik med två datorer. Aspraktiskt!

Kommentarer
Postat av: Eva Strand

Oj oj;) Om jag inte visste hur du är "egentligen" hade jag blivit orolig;) Men jag känner igen mönstret från gymnasie tiden, och vet att du ju ändå alltid klarar dig bra i alla fall=) Du är en smart tjej<3 Och det krävs mod att erkänna det du just gjort;))

2011-09-28 @ 16:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0