Jag har ju inget annat att göra, eller något.

Idag är jag massvis med effektiv. Klockan 10 imorse var jag på väg till skolan, innan det hade jag tvättat tre maskiner. Vikt tre maskiner. Gjort ett skolarbete. Sedan hade jag två obligatoriska lektioner efter varandra. Efter det har jag hunnit prata med jobbet, så att jag inte riktigt trivdes, att det inte riktigt var min grej. Nu ska jag städa, läsa tre kapitel global politisk ekonomi. Och om jag har tid över ska jag sy lite.

Man blir effektiv som "singel".(Johan är i Kalix)


Kommentarer
Postat av: Eva Strand

Du är så duktig gumman:)Och du är min helt underbara Katrin,vars mitt hjärta svämmar över av kärlek till dig..tänk att just du blev mitt barn<3 Jag längtar så mycket efter dig nu:( Kärlek/Mamma<3

2011-05-05 @ 22:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0