Drömtydning

Fler nätter i rad har jag drömt om översvämmningar, och eftersom återkommande drömmar brukar betyda saker i mitt liv kollade jag upp detta på drömtydning. Översvämmning ska tydligen vara en mycket symbolisk dröm. Vatten svämmar över och hotar mig. Drömmen är en varningssignal och betyder ofta att vår inre harmoni är bruten och att det är något i vårt undermedvetna som hotar att ”dränka”, det vill säga ta överhand över vår personlighet.

Hmmf, vad ska mitt undermedvetna dränka mig med?


Kommentarer
Postat av: Eva Strand

För hårt tempo kanske;) Mycket plugg o tentor som dränker dig.....? Var rädd om dig o sköt om dig raring<3<3<3

2011-04-01 @ 06:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0