♥ Dag 12 – I min handväska

Anledningen att jag inte bloggat på länge beror egentligen på denna punkten. Kände som att jag inte kunde blogga om annat och strunta i den här punkten. Kanske konstig anledning, men jag är också konstig. Det var så jobbigt att fota innehållet i väskan, suck.. Men nu är det gjort. :)

Men först, min väska; En brun läderväska som jag köpte i Thailand. :)



Sedan innehållet:


1. Min dator-väska med datorn.
2. Mitt anteckningsblock.
3. Boken infiltratören som jag läser på tunnelbanan.
4. Skollitteratur: Internationella relationer.
5. Min almanacka.
6. Ett fint fodral att ha "lingonveckan"-skydd i.
7. Näsdukar
8. Tunnelbane-tabell
9. Handsprit
10. Tuggummin
11. Sminksaker
12. Pennor & Sudd.

Tror knappast det var intressant. Men nu var det gjort iaf. Pjuh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0