Sedan jag kom till kalix.

Jag tar mitt bloggande på största allvar och fotar varje gång jag äter, eller när något roligt händer. Min bristande bloggådra sitter snarare i att dessa tagna bilder aldrig blir blogginlägg. Såhär kommer ett LÅNGT inlägg med några av de saker som uteblivit under min tid i Kalix.

Luleå




Systeryster hämtade mig vid ankomst på Luleå airport. Sedan spenderade vi dagen i Luleå. Mestadels genom ätande. Inte var det någon shopping, det fanns inget som lockande en nyanländ storstadsjenta. Men visst sorterar de skorna fint i Luleå? Orka bord när man kan golv, eller...?



Happis & Torneå



Lördag käkades en god middag med familjen. Plötsligt ringer Elina och ber mig komma till Cape East, hon har ett dubbelrum där och vill att vi ska festa natten lång i Torneå. När hon lockade med hotellfrukost var jag såld.



Lyktan

             

På måndag hade jag en massa enkäter jag skulle dela ut för min b-uppsats som jag gör för nuvarnade. Syrran var snäll och kom med som mentalt stöd. Som tack bjöd jag på lyktan-lunch. Sedan solade vi för länge i solarium. Och fram till idag har jag varit röd som en kräfta. Suck..

All övrig tid har jag pluggat eller julklappsstökat, men det kan jag ju inte visa i bloggen. Plugget för att alla skulle somna. Och julklappsstöket just för att det är julklappar, det får ni se på julafton istället. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0