Månsbyn is the shit!

Idag kom det en man till Månsbyn och frågade om det var jag som flyttat hit. Är ju numer folkbokförd här, det underlättar för kommande termins planer. Jag blev lite nervös, visste ju inte vem snubben var. Så babblade på om att jag bara var folkbokförd här.. etcetc. Sen säger han att han kommer med en present, för de brukar de göra till de nyinflyttade. Tack sa jag, och önskade att jag hade kunnat hålla käft. Presenten blir ju som fel nu när jag inte är nyinflyttat på riktigt. Men väldans snällt måste jag säga. Så funderar man på att flytta, gör det till Månsbyn. :D


Kommentarer
Postat av: jenny

Månsbyn är lugnt och harmoniskt :)

2012-01-01 @ 17:16:30
URL: http://jennytingvall.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0