Jag har en pissmorgon;

1) Hemtentan ska in idag men jag är inte nöjd med resultatet

2) Har spenderat morgonen med Norwegian och deras piss-boknings-system. Dessvärre ryms inte våra katter på planet när vi kommer hem i jul. Och tack vare att de varit så satans sega och att deras system på hur man bokar in katter är helt-jävla-bäng-i-huvudet så skulle vi få betala minst 2500 får att få med dem. SUCK! Och inte vill jag lämna kattstackarna på pensionat under de 2 veckorna vi planerade att vara hemma!

3) Att lämna katterna på kattpensionaten här i Stockholm skulle också kosta minst 2500. JAG ÄR FAKTISKT EN FATTIG STUDENT.

4) Som om inte allt detta räckte har jag lektion idag mellan 13-17. Gaah! Jag har redan sönderpluggat min hjärna inför hemtentan, den hade behövt vila.

Fitt-jävla-skit! Hur ska vi lösa kattproblemet!?

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Hej ! jäkla Norwegian ! Kanske jag och Krister och barnen (ryms vi?) skulle ta bilen ner och bo i er lägenhet och passa katterna. Då slipper vi fundera på vart vi ska vara till jul- ? Hi hi... Har inte framfört idén till Krister ännu, dock... Ha en jättebra dag och lycka till med plugget !

2010-09-29 @ 13:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0