Jag dammar liv i min gamla blogg.

Aldrig trodde jag att denna blogg skulle återupplivas, men sen flytten känner jag ett behov att skriva. Dela med mig till dem jag kanske inte talar i telefon med. Så därför öppnas denna igen.

Just nu sitter jag i våran provisoriska, upp-blåsbara säng med datorn i knät. Fötterna värker, de har fått springa en del de senaste dagarna. Men ikväll bryter vi trenden, ikväll har jag och Johan bestämt oss för att ha fredagsmys. Om än lite provisorisk sådan. Det blir svtplay då vi inte har någon tv ännu, och på luftmadrassen då vi varken har soffa eller riktig säng. Men vi har då laddat upp rejält med snacks, för att kompensera omständigheterna. ;)



Nu ska vi njuta av att göra ingenting & förtränga allt som egentligen borde göras. Ska lägga upp bilder på lägenheten såsmåningom, ska bara lyckas hitta kameran bland alla flyttkartonger. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0