Leons horror



Jag badade nyss. Som alltid när jag badar låg Leon på mattan nedanför badkaret. Ingen speciellt med detta. Jag tar ut pluggen och väntar ett tag så att vattnet ska få rinna undan. Sen när jag sträcker mig ut från badkaret för att tända lampan ser jag att vi tydligen har stopp i avloppet eller något. Det var massvis med vattnet på golvet, ena mattan flöt omkring. Och Leon hade klättrat upp högst upp på min klädhög, panikslagen inför vattenmassorna. Jag skyndade mig för att rädda stackarn. Nu är mattorna på tork och vattnet undanskyfflad. Nu ska jag ta reda på hur man löser stopp i badkarsavlopp. Thanx for google, eller något.

Kommentarer
Postat av: Catwalkstudio

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-04-07 @ 19:33:36
URL: http://catwalkstudio.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0