Hmmf.

Ska man tolka en serie händelser som tecken, eller bara en olycklig slump?
Som idag så fick jag reda på att jag glömt min bok i mammas väska, vilket innebär att den är i Kalix nu. Och det var inte vilken bok som helst, utan kurslitteratur, som jag inte har läst och har tenta på om en vecka! Dåligt tecken i sig. Sedan ihopp om att lösa situtationen har jag kollat på alla bibliotek som finns i Stockholm, finns inte inne någonstans. Verkar som att något inte vill att jag ska göra denna tenta. Men det slutar inte där. Idag var sista anmälningsdag inför tentan, jo vad tror ni händer? Internet slutar funka när jag tänkte anmäla mig. Och började funka igen först nu?

Tecken eller olycklig slump? Får se om tentan blir av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0