Pjuh!

Lämnade Johan med katter på tåget igår, med förhoppning att det skulle gå så bra som möjligt. Förseningarna började snabbt. Det var akuta personalbyten, två gånger. Som aldrig var särskilt snabba för den delen heller. När jag ringde honom klockan 9 imorse skulle han egentligen vara i Älvsbyn, men han satt fast i Umeå. Planerad avfärd från Umeå var då 10.15, okej bara 3,5 timme försent. När han började närma sig älvsbyn blev de fast mitt i skogen. Tåget som skulle anlända i Luleå 11.15, har inte kommit fram ännu, 17.25. Nice..

Katterna har inte mått så bra. Och tåg hem är inte längre ett alternativ. Har spenderat en timme i telefon nu med olika flygbolag. Och äntligen löst situtationen. Hela kalaset gick på 3950. Nice. Är fattig som fan nu. Tur att jag jobbar när jag är hemma över Jul. Suck.


Mina tre grabbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0