♥ Dag 7 – Min bästa vän.

Titeln "min bästa vän" står egentligen mellan Johan, min syster eller min Mamma. Men jag antar att de inte är de som ska få uppmärksamheten på denna punkten. Även om de är de enda som jag har full tillit till, som vet vad jag gått igenom, som vet mina mål. De enda som har den fullständiga vetskapen om vem jag egentligen är.

Som tidigare skrivit är jag riktigt svår, och har svårt att låta folk komma riktigt nära inpå. Mitt kontaktnät är inte det största, men de jag omringar mig med är bra människor. Som ger energi snarare än tar. Därför får alla de dela på titeln, alla tillför något på sitt sätt.



Min syster Helen, Anna, Nathalie, Elina och Frida. Självklart utan inbördes ordning. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0